Dlaczego warto?
- Jasne warunki zatrudnienia: stanowisko, rodzaj umowy, zakres obowiązków oraz wynagrodzenie.
- Przyjazny i sprawny proces rekrutacji – zawsze wiesz na jakim etapie rekrutacji się znajdujesz.
- Formalności ograniczamy do minimum - wyślij do nas CV, a my przeprowadzimy Cię sprawnie przez cały proces rekrutacji.
Przebieg procesu rekrutacyjnego
1
Aplikacja na wybraną ofertę
Zapoznaj się z naszymi ofertami pracy i prześlij nam swoje CV.
2
Kontakt z wybranymi kandydatami
Zweryfikujemy Twoje CV pod kątem oczekiwań Pracodawcy. Jeżeli Twoje doświadczenie i umiejętności są odpowiednie, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.
3
Rozmowa kwalifikacyjna
Spotkanie z rekruterem, który przeprowadzi z Tobą rozmowę dotyczącą Twoich umiejętności, doświadczenia i planów na przyszłość.
4
Spotkanie u przyszłego pracodawcy
Rekruter pomoże Ci przygotować się do spotkania i udzieli Ci cennych wskazówek.
5
Zakończenie procesu rekrutacji
Jeżeli Twoja rozmowa kwalifikacyjna przebiegnie pomyślnie, a warunki umowy będą przez Ciebie zaakceptowane nastąpi podpisanie umowy.
Skontaktuj się z nami!
Chciałbyś nawiązać z nami współpracę?
Zostaw swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą